No já mám přitvrzený HPčka a nebejt jich tak by to bylo blbý taky je to auto celkem dost široký ale mezi předním blatníkem a kolem mám asi tak cenťák.
já mám za to, že jsou ze stejného drátu jak série, jen kratší. Tudíž při zatížení stejnou váhou by se měly zkrátit o menší délku než série
No já se právě snažil oddělit zrno od plev..... Někdo tvrdil, že jsou tvrdší, skutečnost je taková, že jsou stejně tvrdý jako série. No vlastně měkčí. Při zatížení 1kg se stlačí ještě asi o 5 desetitisícin milimetru víc. 🙂
Když koukneš na Sakyho stránky ( skoda-upravy.wz.cz ) tak tam najdeš dokumentaci na 130 L/A, je v ní i charakteristika pružin. Jsou samozřejmě měkčí než serie. Já jsem je dříve měl taky (nakonec jsem zjistil že na měkkosti předku u mě měly hlavní roli tlumiče). Ale vzhledem k tomu, že jsem chtěl mít předek eště níž jsem je z auta vyndal... S pružinama L/A viz: http://www.skoda110r.cz/gallery.php?aid=322&pid=146
Jsou měkký a to tak že pořádně!


Já je mám v autě a asi budou pryč je to ukrutně nízko.
Vím, že tohle téma je dost ohrané, ale zarazila mě jedna věc. Jak je to vlastně s tuhostí předních pružin L/A ve srovnání se sériovkou eM? Nemůžou přece bejt tvrdší když se zadní používali podle dokumentace sériový..... Tak jsem si to zkusil vypočítat a to co mi vyšlo tu radši ani nenapíšu, stejně asi vzniknou pochybnosti o mém duševním zdraví 🙂