Plech sahary se střihat nemusí, sundat saharu a v pravém dolním rohu prohnout pomocí trubky a kladiva🙂 udělá se tam hezký prolis, do kterého se pak 120 výfuk vpohodě vejde. Trochu se musí podpbně upravit i spodní krycí plech motoru.


Jo a držák výfuku od převodovky je jiný než na výfuku ze š100, tlumič má o 90°pootočené úchyty
Dodatok: vyrobca ich asi robi sproste z formy S 105-120 a tam lem spajania bol o 90st. otoceny oproti povodnym S110R. Prave ten lem spoja vadi tomu drziaku. Ten treba bud odrezat a zavarit, alebo prevalit kladivom . Pripadne mat stastie a narazit na ozaj original zasoby 🙂
Pozor!!!! z vlastnej skusenosti dohodni si neblokovanie , alebo asi priamo klampiara NOVE nesedia! Skusili sme dva a vadi tam predna cast tlmica (opiera o drziak silenbloku) . Ak sa ti podari zohnat Weber ten pasuje na mm presne (aj tlmic je kratsi cca 10cm). vid http://www.skoda110r.cz/gallery.php?aid=406&pid=20
Dnes som sa bol spytať v autosúčiastkach o nový výfuk na eRku,a že nieje problem a zajtra budem mať aj zvody origo eRkove tak to bude original a Ja som si myslel, že zvody a výfuk na eRku sa budú ťžko zháňať 🙂
Jinak pasujou i 120, jen se musi malinko upravit kryci plech chladice, ale docela malinko. Mam to tak v kilu a no problem...
Pude ti tam,ale musí se vystřihnout plech co kryje chladič,vaděj pootočený trubky
No 🙂 eRko má svody minimálně 4, ale skutečně vypadají všecky velice podobně o liší se jen číslem nebo malinko tvarem.


Proti š105/120 jsou otočené o 90°protože se musí vyhýbat chladiči.


Foto KDB - díky.
Asi to budeš mít předělaný. Erko má svody jen jedny. Jsou podobný těm ze š120, ale mají přetočenou přírubu na výfuk o 90stupnů.
Ja pokud se nepletu, tak mam svody ze 120ky. Mam eRko z roku 1980. Je to original nebo uz je to predelavany??
Kúpil som eRku a má výfukove zvody zo 100ky a chcem vediet či na eRku pasuju aj zo 120ky