2. červenec 2006

Doksy jaro ´06

Rubrika: Reportáže ze srazů, Přečteno: 10979×, Komentářů: 24, Líbí se Autor: Láďa Ladič
VII. sraz Škoda tuning Doksy u Máchova Jezera, kemp Klůček, 19.-21.5.2006

Jó Doksy, to je Vám takovej sraz pro někoho o ničem a pro mnohé o mnohém. Nevím, jestli se zde zažívá nějakej hustej adrenalin, neúčastnil jsem se ještě nikdy celého programu, ale určitě se tady odehrává máchovskojezerské móóóře pohody. Když se k tomu sejde úctyhodná, zajímavá a hojná účast pěkných vozů, je z toho vskutku sraz jako víno.

Chtěl jsem Vám k některým vozům připsat nějaké své subjektivní dojmy a postřehy, ale na někoho by se zas nedostalo, jistě bych něco nedocenil a opoměl, tak to nechám jen tak obrazově plynout a posuďte sami.

Mezi tuněnými eRky je tam, myslím, jeden stále zaslouženě vévodící král na trůnu, ale bylo tam i spousta jiných, pro mne dosud neznámých a vymakaných kousků. Našel se tu a tam i nějakej ten bastlík, ale čím jsem starší, tím víc se takovou tou ryzí lidovou až folklórní tvořivostí kochám. Je to takovej logickej protipól dokonalejch do bezvědomí vypiplanejch vozů, kterých naštěstí jak vidno stále přibývá. U eRek mi chyběla účast nějakého ortodoxního originalisty, ale nakonec původně restaurované vozy nejsou cílem dramaturgického záměru této akce.

Jó to třída kiL, tam se objevilo celé ucelené spektrum pojetí - od brutal hard tuningovejch kreací po lehké ladiče, byl tu i soutěžák ala 120S, tu a tam takřka netčené kousky nebo naopak do mrti zrestaurovaný origo a i nějakej ten bastlík se našel, zkrátka čenta se blískla na plné čáře.

U tisícovek je už vidět, že jejich vyšší věk začíná vzbuzovat oprávněnou úctu, přibývá jim majitelů restaurátorů a ubývají zde flexani. To, že se v Doksech ukázali i tři nádherný eMbéiXa, bylo velmi milou třešničkou na dortu celé akci.

Nemohl jsem nepostřehnout trend, který bude asi na vzestupu, že na naše škůdky se stále častěji dostávají jiná než škodovácká kola. Je jasný, že původních litých disků v ucházejícím stavu ubývá a tak se stále častěji objevují jiné varianty kol, někdy pro docílení mladšího současnějšího svalnatějšího pojetí, jindy protože zkrátka asi byly zrovna po ruce.

Sluší se poděkovat pánům kolegům Hipovi a Hydemu za poskytnutí fotografií. Sám bych tak ucelenou kolekci nedal dohromady. Navíc jak známo víc očí víc vidí, některé vozy a momenty jsem ani nepostřehl, takže ještě jednou Vám děkuji i za zdejší čtenáře!!!

eRka

eRka ala eReSa

kiLa

eMBéčka

eMBéiXa

Hodnocení srazu

V hodnocení od nula do pěti bodů, kdy 1 bod získává akce, kde se ukázalo alespoň jedno erko a plný počet pěti bodů může dostat akce čistě s vozy 1000MB - 110R (tedy žádní hranáči ani předomotoráři), uděluji tomuto srazu známku: R R R R

Pro www.skoda110r.cz z Ústí nad Labem Láďa Ladič

Odkazy na další fotogalerie ze srazu:

Chcete-li posoudit, jak na tom byl tento sraz a jeho účastníci před rokem,

vstupte zde do článku - Doksy jaro ´05

Chcete-li posoudit tento tunerský sraz s letošním veteránským setkáním

Felicia-Coupé Hrádek ´06, vstupte zde.


Rubrika: Reportáže ze srazů, Přečteno: 10979×, Komentářů: 24, Líbí se Autor: Láďa Ladič
Tak to beru!
Tak hele vy dva ústečtí hošani,vy se tady nebudete dohadovat jestli je lepší to či ono.Hípo,plně chápu tvoji nespokojenost.Já sám i když nyní erkař dokážu ocenit kvalitu a krásu Rapidů,pořád mám to rapiďáctví nějak v srdci a je mě smutno po mé béžové 136-tce.Pokud bych měl dostatek peněz a prostoru,tak si určitě Rapida pořídím.V dobách kdy jsem měl Rapida bylo pro mě Erko jakýsi symbol totálního luxusu a chlapácství 70-80tých let,tak jsem to vnímal i jako kluk.Při vší úctě k Rapidům,toho se Rapid nikdy nedočkal.Srovnávat Erko s Š 1203 je něco nehoráznýho,protože já se v tomto voze(1203) něco najezdil.Kdo to nezkusil by nevěřil a to byl téměř nový vůz s 5 tikvaltem.I na neutrál z kopce jste se v kabině neslyšeli,co mohlo vydávat nějaký zvuk,vydávalo a to maximálně.No,ale to už jsme jinde.Š 110 R - Rapid - na věčné časy !!!!!! Jasný !!!!
náhodou, když už\'s do toho zatáh dvanáctrosku, tak ta mela s amerikou spolecnyho vic nez rapid, hypíci se rojili za kazdym rohem, a kdyz meli auto tak VW bus, a co je tomu podobny 🙂(1203), mela ploutvicky, sice trochu zakrnely ale co je doma to se pocita, a rapid se ploutvema chlubit nemuze 🙂. Mam-li pridat velkoobjemovej motor - cela patnactka 🙂, tak to je amerika jako vysita, kam se hrabe rapid 🙂 páni 🙂.
Ámen!!! 😀DDDDDD





Dlouho jsem se tak nenasmál, že Ty vsázíš na mé včerejší sdělení, že mohu komentář smáznout, ale to né kámo, tohle Ti tu nechám 😀





Nicméně jsi nás už přesvědčil, že Rapida máš opravdu rád, škoda jen, že to přesvědčování stavíš na úkor kořenů, ze kterých Rapid vzešel, ale to už tak občas bývá, že některé děti chtějí být vším jiným, než čím jsou jejich rodiče. Co Ti budu vyprávět, taky už jsi rodič ;oD
Timto proklinam vsechna dvere bez ramu!Na druhou stranu, co ja se s vama budu hadat, vsichni vime, chce-li nekdo poradny Erko, udela z nej v podstate Rapida. Byl to vrchol vsech vozu s motorem vzadu. Naporove chlazeni? Coze??? Silnejsi brzdy? Coze??? 5-ti Qualt? Coze??? Alespon tu trinactistovku aby to trochu jelo... Coze????Panove je o tolik starosti mene! A navic, teprve kdyz vstoupil do mody \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\"EDGE\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\" design let osmdesatych, zacalo se dat na ty silnice koukat, to byly najednou i u nas v CSSR united states... 🙂 Krasny hranaty predni lampy hnedle vedle s blikacem, ta krasne cerna plastova maska, hranaty kliky u dveri, zadni skupinovy svitilny, viko kuvru samej prolis a navic otevirani na stranu! Kdo to kde jinde videl?!O interieru mam zvlastni ódu. Znate snad, vy prikrceni za volantem, ktery zvlastne cni od predni napravy pod nelogickym uhlem, neco lepsiho nez prirozeny posed v Coupe Rapid? Anatomy te doby s operkou hlavy v jednom kuse, s pedalama inteligentne padnoucich pod vase nohy?! To je uz 50% sportovni jizdy. V Erku jsem mel vzdy pocit, ze sedim nad predni napravou nekde daaaaleko za mnou je agregat, ktery si tam skoro dela co chce... Podobnost se Skodou 1203 scela neslychana 🙂))Zadny naznak \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\"sprizneni dusi\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\" - ridice a auta!
já nejsem ortodoxní 🙂, co má dvoje dveře to je pastva pro muj zrakovej smysl, od ford Tudor az po BMW 6.rady. Kazdopadne nejlepsi kousky jsou ale od 50\' do 70\' let, z produkce kvasin 🙂(a Detroitu 😀) to bez debat.
😀





Budu s Tebou propírat do dna jakékoliv téma, třeba i jakou barvu pleti má siamská kočka pod kožichem, ale sem na web upíchnu jen to co sem patří - a hauk kámo 😀
Rapid forever!!!!
...tak a ted jsi me nastval!!!! Uz sem nikdy nejdu a koncim i s tebou!!! 🙂 Ty Erkari jeden a ja myslel ze jsi kamos, a ze me chapes, ba co vic, ze me sem tam i poslouchas kdyz se ti sveruji se svymy problemi trebas s barvou na Rapida atd. Ale ty jsi jen vyhranenej bridil a je ti to uplne jedno, jo?! No tak to nevim, nevim!!!!!
Hyde, já zastávám názor, že budoucnost ve sjednocené Evropě má vyhranění se a specializace 😀, v tomto jsem prostě striktní a na tento specializovaný web se snažím dávat jen to, na co se zaměřuje. Nechávám v tomto prostor jiným webům, proto dole vpisuji i jejich odkazy a zde svým dílem přispívám na budování našeho erkařského svatowebostánku. Kdybych měl pěkné fotky Rapidů nebo fotky nějakých tunerských počinů s jinými vozy škoda, naopak bych je poskytl třeba Hipovi na web rebelove.webzdarma.cz, protože Hipovo touhou je zaznamenat mimo škodovek let 80. taky ty nejpodařenější a nejbrutálnější nářezovky. Chystám teď reportáž z felicia-coupé srazu v Hrádku, kde bylo Felicií víc než erek, ale zvažuji jestli tam dám Feldám alespoň jednu "ilustrativní" fotku. Nakonec nejsem sám, kdo tam byl, takže ať si majitelé a fandové Felicií najdou nadšence ve svých řadách, já se naopak soustředím na objekty svého zájmu. Ode mne se zde prostě nedočkáte ani fotek vozů před 1000MB ani užovek a mladších i kdyby byli pozlacený, protože respektuji to, čím se web www.skoda110r.cz měl a má zabívat - eRky a několika jim blízce příbuznými vozy. Srazy byť škodovácké, kde eRka nejsou, mě vlastně ani moc nezajímaj. I kdybych jel na Mimoňský války nebo Hradeckou tuning Párty, přivezl bych zas jen reportáž kategorie 1000MB-110R, Kdybych se účastnil nějakého široce zaměřeného srazu, tak především abych propagoval a loboval za eRka. Toliko na vysvětlenou. 😉
Ja bych tam cekal taky Rapidy... Ne, jedno Coupe vyrabeli Kvasiny!!!!
taky bych cekal ze sem das fotky aspon felicií z 60\'tych
Píšeš "na", myslel jsem nejprv, že ses předklepl "za", ale ono to asi mělo bejt "nad". No to je sámo šílenost, jediné co německého pána zvládajícího pár českých slovíček omlouvá, že mi prodal pár nových hrnců, které zjevně tento vůz už potřebovat nebude 🙁
No to erko na Ladičem je otřes nechápu jak to mohl někdo tak zkazit 🙁 jinak pěkný fotky.
Máš pravdu Gime, že to modrý MB je udělané vkusně, k ostatním "D" počinům nějak nesedí 😀





Hipo, jaký Rapidi, ony tam byli i jiné škodovky, jakože i mladší? No to mě musíš příště provést, já si jich vůbec nevšiml 😀 Ani toho bílého vymazleného Rapida, co se Ti tak líbil 😀
No Lado, krasny pocin! Je supr co se da dat dohromady z nekolika fotaku, hnedle "obejdes" kazde auto ze vsech stran, i kdyz sam fotis trebas jen zepredu... 🙂)) Ale chybi me tu to hlavni! Rapidi!!!!!! To jako na srazu nebylo, jo?! Dobra... mas to u me!!!
fotky sou moc pekny 🙂 jinak to tmavo modry emebero s nemeckou znackou je cechacka jen si tu znacku dava na srazy 🙂 nemecky clean style ma to moooc pekny a vymazleny
No jo, musel jsem dodělat nějakou práci, tak jsem se holt zdržel jen tři hoďky a i tak jsem pak nestíhal.


Popravdě řečeno, víc bych toho stejně nenafotil, loni mi došly baterky, letos prozměnu paměť, nastavil jsem si rozlišení, s kterym můj pradigitál pobere 122 snímků a to jaksi nestačilo.
no pěkný fotky, musim se priznat že některý auta mi asi taky utekli jak sem to tak prolít. Skoda ze ses nezdrzel dyl Lado, Taky tyhle hodinový výletníci 🙂.
Erko už je taky veterán a kolik jich je dobastlenejch...
Krásne kúsky škodoviek. I keď tie tisícky v tuningu...na veteránoch mi sedí originál. I keď tá práca v tom je, tak ju aspoň ocením.
Říkal jsem si, proč mi to upravování fotek tak trvá, přetáhl jsem to sem a koukám ono je toho 170 kousků 😀





Hansi, článek je svědectvím i o tom, co dokážou se škodovkama i některé německé ruce 🙁 Někteří se s tim bastlenim moc nemastěj.
Velmi zajimave a poucne co ceske ruce vse dokazou.Tim nechci rict ze se mi vse libi.Ale vse je otazka vkusu.Jsem rad za tento clanek a foto. Ne vsem se podari to videt in natura.Lado a ostatni vrele diky.


Hansi
Hezké, ovšem z některých vozů se mi dělá poněkud smutno, některé jsou zajímavé.

Warning: Undefined array key "s_article" in /data/web/virtuals/277612/virtual/www/article.inc on line 253