28. listopad 2009

Škoda 110 R coupé

Rubrika: Přestavby a renovace, Přečteno: 10508×, Komentářů: 57, Líbí se Autor: Mysakuss
..fuck new model cars..i'm riding old school..

Stavba vozidla z nových dílů

Začátek celé renovace - 30.7.2009

Konečně mám svoje eR.

Podlaha..celkem jsem zíral,že jsem neprolítl skz,když jsem si sedl za volant.

Kufr plnej dílů a interier plný skel..

13.8.2009

eRečko se dostalo pod střechu..

Ještě, že sme zvětšili garáž u traktoru..

14.8.2009

Motor špinavej jako prase..pod blatníkem klasika..

15.8.2009

Před a po..

Teda nevím, ale asi se mě ty prahy lekly..a divím se, že neupadl motor..

18.8.2009

A jedeme k dědovi na rozborku..(v pozadí je moje Fávo..)

25.8.2009

Celkem děsivé, že...

1.9.2009

8.9.2009

13.9.2009

30.9.2009

15.10.2009

7.11.2009

15.11.2009

26.11.2009

29.1.2010

Slintám ještě teď..

25.3.2010

To bude povoženíčko..

Těsnění na motor,rozvody,spojka.. vše nové..

18.5.2010

Neflákám to..řídím se pravidlem "Neojebeš.." (na fotkách je nevyčištěný blok + noha fanu)

29.5.2010

Hlava před a po..a nšco málo zinku..

30.6.2010

Vypucovaný blok..

Odvoz skládačky k dědovi..

Menší ochutnávka jak by to mohlo vypadat..nakoupené díly a stav motoru

1.Rok pryč

28.7.2010

Mooooc se mi to líbí

Jen tak namašleno..

1.9.2010

Stále čekám na chybějící díl....

6.10.2010

Motor sme doskládali,nalili olej,pozapojovali elekriku,nacucli benzín a..NATOČILIII no řeknu Vám je to mrtě nádhernej pocit :) Jak si krásně brblal..

Foto dodám zítra bo mi chcípl foťák.

Zítra pokud vše dopadne jak má nasadíme chladič,nalijeme vodu a bude brblat:)

Vše dotažené momentákem a zasichrováno podložkami.

7.10.2010

Přidělali sme chladič,nalili vodu a šlo se startovat :)

Rozebrán..vyčištěn..složen a odzkoušen..s radostí prohlašuji,že eR žije! :)

13.7.2011

Motor po GO

po rozdělání bylo zjištěno,že motor nevěděl co to je olej..byla věběhnutá 3-tí ojnice z kliky..takže motor šel do šroubku a skládalo se od bloku

Nové:

- hrnce, písty, kroužky, čepy, segrovky (origo sada na eR)

- rozvody

- komplet veškeré těsnění

- ac pumpa

- čidlo oleje + vody

- vzduchový a olejový filtr

- trubičky na vodu (písek + zinak + komaxit)

- svíčky + kabely

- cívka

- lamela spojky + přítlačák

- gufero kliky

- pajšl vodní pumpy(komplet)

- pajšl ventilátoru (komplet)

- řemenice na klice

- skoro všechny šrouby

- veškeré hadice, mazivo..

- výfuck Ronelt (moc se jim nepovedl..)

- alternátor

Původní:

-blok, prsa, vana, hlava (komplet udělaná), noha ventilátoru, ventilátor... vše vyčištěno několika kartáčky na zuby( jeden by to nevydržel..)

- co šlo je vyleštěno (vyčištěno) solvinou

- saní je vyleštěné, výfuck svody + písek a nový nástřik

- veškeré= kovové dekle, držáky, řemenice jsou v komaxitu

- zbytek šroubů v modrém galvanickém zinku

- klika je po přebrusu

- ojnice po zůhlování a přefutrování oka pro čep

Skládání:

- vše je několikrát zasichrováno tak, aby motor vydržel co nejdéle

Výsledek:

- cukříkový motor - pocit po natočení je k nezaplacení :)

Víídea:

- http://www.youtube.com/watch?v=YLwnMcsWmPY

- http://www.youtube.com/watch?v=c1sDMvAYZGQ

2.Rok pryč

14.8.2011

Doskládal jsem druhou polovinu nápravy, chybí složit řízení.

28.10.2011

Náprava mě nehorázně nasrala, tak jsem ji zase rozebral a udělám ji pořádnějc.

Sehnal jsem 2 chladiče s měděnými lamelamy, sadu nových eR blatníků,most kufru, fungl nový eRkový výfuk- originál!, repasoval rozdělovač, sehnal zelené kabely ke svíčkám,sehnal origo hadice k olejovému chladiči, něco nechal pozinkovat..

Furt je co dělat, furt je co shánět..


Rubrika: Přestavby a renovace, Přečteno: 10508×, Komentářů: 57, Líbí se Autor: Mysakuss
No ináč samozrejme tak isto chválim krásnu prácu.
Dakujem, Oplatí sa skontrolovať priebeh regulácie, pretože to je základ. Môžeš mať rozdelovač bez vôle s novými dielmi,ale ked nieje v poriadku regulátor, tak ako by nebolo robené nič.
Martin z K:


Výfuk ještě promyslím, času je na to dost 😀


Rodělovač jsem dával dohromady podle: http://www.skoda110r.cz/article.php?aid=108


Ale ještě do něj pro jistotu znovu vlezu..





Mimochodem, chválím tvoji renovaci!
A ked si repasoval rozdelovač, tak si kontroloval aj priebeh odstredivej regulácie?
Tiež som dal výfuky našopovať hliníkom, a uvažujem, že ich ešte strieknem niejakou vysokoteplotnou striebrenkou.
Díky! Snažím se dosfáhnout fabrického stavu.





Ovšem pánové přemýšlím jak nejlépe ošetřit nový výfuk..nechat ho našopoval hliníkem a ještě pro sichr stříknout vypalovací barvou?


Dále přemýšlím, že bych nějak chemicky vyčistil měděné lamely chladiče,ale jak, aby to chladič přežil bez újmy na těsnosti..





Nemáte někdo přebytky nových dílů na zadní nápravu a do převodovky?


Děkuji za každou radu či nabídku.
Pěkné poklady se ti podařilo sehnat, motor vypadá dobře, doufám, že tak bude časem vypadat i zbytek vozu. Ať se daří.
Takže klíňák na ventilátor už mám.





Ale, stále sháním eR/LS kryt výfuku a eR/LS chladič vody (měděné lamely)


Děkuji za nabídky.
Ovšem pánové, neměl by někdo z vás navíc eR / LS kryt výfuku?


A nový původní klínový řemen na ventilátor?
Díky.
Moc pěkná je ta zahradní elektrocentrála...🙂
Ty poslední fotky jsou jak z erkařského snu o pohádkové mototechně 😀
Díky, snažím se o kvalitu.
Fotky repasovaného motoru a přední nápravy mluví za dost. Děláš to opravdu pečlivě a vypadá to nadějně. Přeji ti aby ti to vydrželo co nejdéle.
Myslím, že dám dohromady všechny 4, možná bych měl i ty zelený poplastovaný, kdybys chtěl. Cena nějakou rozumnou dohodou + ev. nějaký poštovný, kdybych to posílal. Když tak mi napiš vzkaz tu přes stránky nebo mail, ať to tu neřešíme.
Jaká by byla jejich cena?Dáš dohromady všechny 4 kusy?
Mohu nabídnout trubičky k brzdičům. Mám nějaké navíc, v původním pouze zinkovaném nepoplastovaném provedení.
Ještě jedna fotečka Roneltu z Martyho stránek 🙂


http://www.skoda110r.com/archiv/podstatne%20detaily/motor/vyfuk7_02.jpg
Jo Ronelt je fakt dobrá volba.Kamarád si namontoval na svoje ERO taky Ronelta před dvěma měsícema a nejvyší spokojenost.Hlavně nemusíš nic řezat jako utěch poláků.A sed naprosto přesně.A cena je taky v pohodě.480 kaček plus poštovný je myslím si docela v pohodě.
Výfuk ma tiež čaká, ronelt je jasná voľba ... 🙂
Ahoj souhlasím stvojí volbou ohledně výfuku.Ronelta mám na autě a nemůžu si ho vynachválit.Voproto polákům ten výfuk je uplně někde jinde.


http://www.skoda110r.cz/gallery.php?aid=937&pid=206
Snad budeš mít lepší výsledek s čištěním pumpy. Jak jsem ji vyčistil, tak mi začala téct kolem hřídelky.
Čapoun:


Vozítko bylo vyrobeno v lednu 1976,ale papíry co mám sehnané jsou rok 1980(se zapsanými 13¨ koly 🙂 a origo oranžovou barvou- bude na autě) a prý se jedná o jeden z posledních vyrobených..


Jinak jsem v sobotu pokračoval v leštění a už jsem se konečně zbavil rejhanců od pilníku..jako pokud nemáš trpělivost,tak se do toho nepouštěj bo u toho se nesmí spěchat..(nikoho tím nechci odradit..)





Jinak mi dnes dorazily fungl silenty na motor (80,- + 50,- pošta 😀)
Mysakuss:





Koukal jsem do článku a nikde jsem neobjevil kolikátej rok výroby to vlastně je ten tvůj stroj ikdyž jsem to mohl přehlídnout🙂
Koukám že tady někdo načuchnul Matym a jeho leštěním.Ikdyž ty vyleštěný hliníky u pásů jsou moc pěkný.Upřímě když jsem viděl u Matyho jak může vypadat to vyleštěný sání na ero do cela mě to láká udělat to na superstroji taky.
Petře v klidu 🙂 Já mám brýle jen na čtení a daleko slabší a taky si pletu stupačku od motorky s ruční brzdou 😀
To Petr:





Ahoj Petře:





Tak já se za sebe teda stydím.Ale na svoji obranu říkám že přes své spalovače mravenců o dioptriích 6,5 na jednom a 5,5 na druhým jsem fakt neviděl co v tý igelitce je.Jinak co se týče mé srazové aktivity a zejména v tuto chvíli aktuálního zimního sletu pracuju na tom abych se mohl taky srazit.Dneska v noci jsem si vydělal na olej do Era. Okouknul jsem hadice k olejovýmu chladiči na Superstroji a vypadaj že jsou ok.Takže je zatím kupovat nebudu a ušetřené dolary zkapalním v Specialu.
Přesně tak..musí dohnat nedostatky..


Pánové právě se mi podařil další famozní kup.. origo nová nepoužitá kapliška š 120S za 405,- + pošta 😀 a ještě jsem si vyzvedl na poště origo nové pakny (+svisláky a nějaký ptákoviny..) na MB a ještě mi zbydou na eR 😀
Hmmmm ... velikost na fotce vůči té průchodce mne nějak zmátla. O.K. jdu do garáže ohmatávat gumové díly 😀
Tááák a Petr má za domácí úkol trénovat hmatání po slepu stupačku od Jawy a madlo ruční brzdy z eRka,aby se mu to příště nepletlo !!! 😀
to Petkar:ano je to návlek na ručku..jsem ho krapet vyčistil..





Se mi poslední dobou daří koupit díly za super ceny 😀


Dokonce mi včera Radim sehnal papíry na eR 😀 jupíí 🙂
Petře, nejsem si jist, ale není to náhodou návlek na ruční brzdu?
Co ta pryž na stupačku Jawy vložená v těch průchodkách benzínové hadice ?





Že bys choval i další domácí dvoukolé ?
Kdyby Čapoun jezdil více na srazy a trénoval tam poznávání součástek po hmatu naslepo, hned by věděl 😉





http://www.skoda110r.cz/gallery.php?aid=1016&pid=74
No Čapoune,že se nestydíš!Neznat takový základní škodovácký součástky...
Mysakuss:





Ok tak za pět kil to je hodně dobrej nákup.To by se mi taky líbila taková kouzelná taštička.Ted když na to koukám po druhý tak už začínám jednotlivý věci rozpoznávat🙂
Pro Čapoun:


Jasný není problém..Jedná se o 1x svislák, 2x držák spodního čepi ramene, 2x čep horního ramene, 2x řídící páka(napojíš na to řízení), 2x čep pomocné páky řízení, 2x rozpěrací vložka na svislák.. a ještě k tomu byl levý naboj na přední nápravu..no neber to za 500,- 😀
Ahoj Mysakuss:





prosimtě co je vtýhle igelice za věci.Jak koukám tak koukám a pořád mi to není vůbec jasný.Mohl bys mi to trošku vodtajnit🙂





Jedná se o tuto fotečku http://www.skoda110r.cz/gallery.php?aid=1176&pid=60
Zdravím pánové,


tak sada těsnění mi dnes přišla.Cena byla 448,- + pošta.Objednal jsem tedy verzi na škoda 120 S (120 L).Co jsem koukal tak v ní je opravdu vše(69 kusů).


Díky za rady
Kupoval jsem sadu na 120, starší typ ("užovka"😉, sada za cca 400Kč.
Díky a zase díky..zkusím teda sadu na š120..


Jinak jsem konečně vyštěloval svůj článek, přidal jsem hafl fotek, můžete se kochat..
A když tak nad tím přemýšlím, bude pro tebe asi lepší vzít sadu na š120(starší typ), bude tam i to pod karburátor a k výfuku.
Sada na š110(L) a š110R je téměř shodná až na zmíněné těsnění pod karburátor a těsnění mezi výfuk a výfukové potrubí. Ale ty běžně koupíš v autodílech(mototechně).





Když už sme u toho - né každá š110L měla jednokomorák... Na konec roku 1976 a začátku roku 1977 se dávaly do š100/110 karburátory typu EDSR.
110 má jednokomorák,takže rozdíl tam je😉.
Chlapy díky za rady!


Upřímně se v těsněních nevyznám, tudíš mi je každá rada dobrá...Právě jsem koukal na stránky STYL Plzeň a mají tam na výběr z:Škoda 1203, 100, 110, 105, 105M, 120, 120M, 130.Mám tedy objednat sadu na 110?Není tam oproti eR karbecu rozdíl v těsněních?Kolik tak stojí sada?
Kupuju kompletní sady těsnění na motor, stále je vyrábí VDI Plzeň, ochotně posílají i na dobírku. Těsnění jsou nová, tudíž nehrozí nějaké zpuchření apod... A je tam vše, včetně těsnení karburátoru, přehršel kovových kroužků, O kroužky do olej. filtru atd...
Ako uz napisal Jarda, tesnenia su rovnake ako s uzovkou, tesnenie pod hlavu pasuje z akejkolvek 120, aj z eM, je to rovnake, tesnenia vika zdvihatok a vika ventilov tiez, pod sacie a vyfukove to iste, rozdiel je myslim len v tesneni vane a tesnenie zadneho gufera kliky (u setrvaku), tesnenie vane musis pytat na stodvacu ale 18 dierove a ku guferu pride tesnenie ktore ma uzatvoreny tvar, novsie tesnenie ma len akokeby boky toho domceka, nema spodok, starsie ma aj spodok 🙂 Co sa tyka medenych kruzkov pod vlozky tak tie sa tiez este daju kupit. Teraz sice nemozem ale k veceru Ti tu hodim link s fotkou aky je ozdiel v tych tesneniach.
Jaká těsnění scháníš? Jsou stejná jako na 120 užovku a ty ještě jsou k sehnání. Jak to vidíš s vyvařováním? Bude to fuška.
Motor bude buď z eR nebo z kila LS..to nevím..už aby byl doma 🙂 blok je uvnitř krapet potřískanej,takže uvidíme jak to dopadne..jo a auto je bez TP a jeho historii neznám..se tavem kastle jsem počítal,protože si chci postavit komplet nové auto..jinak vím o opravdu kvalitním klempířovi..kolegovi eRkařovi vyměnil na autě vše,krom střechy za nové a paráada..krom toho už má několik veteránů za sebou,takže bych se ho nebál..jen musím mít finance..
Offroad s erkem???To bych si snad ani já nedovolil 😕..ale budu drzet palce, vím jak je hrozně těžké v době studia něco ještě dělat na autě - hlavně kvůli financím a že to bude na dlouho nevadí,hlavně vytrvat až do konce. Já chtěl svý první erko taky spravovat,ale tam je kastle snad jeste víc v háji nez ta tvoje, tak sem pořídil druhé se zdravou kastlí..

Warning: Undefined array key "s_article" in /data/web/virtuals/277612/virtual/www/article.inc on line 253